★★★★★ ★★★★★
9.7 (11 beoordelingen)
Klachtenprocedure

Indien je klachten hebt over het naleven van de veiligheidseisen op onze accommodatie horen we dat graag zo spoedig mogelijk. Op deze wijze kunnen we een onveilige situatie snel oplossen. Alle klachten behandelen wij op dezelfde manier:

Dien je klacht mondeling in bij jouw instructeur. Indien de klacht niet naar behoren wordt afgehandeld, dan kun je jouw klacht binnen twee weken schriftelijk indienen via manege@rigolettomanege.nl. De klacht dient duidelijk omschreven te worden met een heldere onderbouwing van uw standpunt en kan nooit anoniem worden ingediend. Binnen vier weken ontvang je schriftelijk een antwoord namens de directie. Indien je je niet kunt vinden in het antwoord of je klachten hebt over aangelegenheden rondom veiligheid in het algemeen, en kun je hierover geen overeenstemming bereiken met de manege, dan kun je deze klacht uitsluitend schriftelijk en niet anoniem indienen bij Stichting Veilige Paardensport, Postbus 3040, 3850 CA Ermelo. Stichting Veilige Paardensport zal je binnen twee weken informeren over de wijze waarop jouw klacht wordt behandeld. Geef je vragen, klachten en ideeën op het gebied van veiligheid door aan uw instructeur, de manegehouder of overige manegemedewerkers. Wij kunnen dan verbeteringen in gang zetten!

Beoordelingen
Wat leden over ons zeggen
10
“Leukste manege ooit!”
10
“”